Kamila Chudzicka i Mariusz Zabulski, Teneryfa,

Wygraliśmy kwietniową edycję konkursu “Podróż marzeń z PF TRAVEL”, więc zaczęło się planowanie się gdzie tu pojechać. Pierwsza myśl to Tajlandia, niestety jak się okazało nie mieliśmy ważnych paszportów. Stwierdziliśmy, że Tajlandię zostawiamy na kolejny wypad. Szukamy dalej....No i mamy!

Padło na Teneryfę, wyspę należącą do Hiszpanii leżącą na wodach oceanicznych u wybrzeża północnej Afryki.

Dzięki wygranej zakupiliśmy bilety na przelot, resztę organizowaliśmy na własną rękę. Hotele all inclusive to nie dla nas 🙂. Apartament w spokojnej okolicy, samochód i dobre nastroje wystarczyły by nasz wypad był właśnie taki jak zaplanowaliśmy.

Wulkan Teide. Piękny pustynny krajobraz, to on chyba urzekł nas najbardziej. Po drodze udało nam się znaleźć idealne miejsce do zamieszczenia logo PF TRAVEL.

Loro Park ogród zoologiczno-botaniczny położony w Puerto de la Cruz. Największą atrakcją parku jest pokaz delfinów, ork, papug. Będąc na wyspie koniecznie trzeba odwiedzić to miejsce.

Przepiękna dolina na północnym zachodzie wyspy – Masca. Trasa trekkingowa w wąwozie w roku 2018 została zamknięta i do dnia dzisiejszego nie została ponownie otwarta. Szlak jest na niektórych odcinkach zalany, istnieje też możliwość osuwisk. Dlatego też nie udało nam się zwiedzić tego miejsca...

Playa de las Teresitas (San Andrés, północno-wschodnia Teneryfa) najsłynniejsza plaża na Teneryfie. W latach 70-tych została usypana z saharyjskiego piasku i zabezpieczona falochronem, aby oceaniczne prądy jej nie podmywały. Rozpościera się prawie na 1,5 kilometra i ma szerokość około 80 metrów. Spędziliśmy tam cały dzień!

Dużo by jeszcze pisać o urokach wyspy... Po prostu trzeba zobaczyć te widoki na własne oczy. Polecamy